کاسياس:رابطه‌ام بامورينيوصادقانه وحرفه‌اي است.
 
Real Madrid
رئال مادريد در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر بوروسيادورتموند با نتيجه‌ پر گل چهار بر يک شکست خورد. در اين ديدار نيز ايکر کاسياس براي تيمش به ميدان نرفت.

به گزارش ايسنا،کاپيتان رئال مادريد ديروز درباره بازي رئال مادريد و بوروسيادورتموند، گفت: آنها خيلي خوب بودند. شکست چهار بر يک در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا هميشه ناراحت کننده است. بايد در بازي برگشت اين نتيجه‌ را جبران کنيم. رئال مادريد هميشه در تاريخ خود بازي‌هاي سختي را با پيروزي پشت سر گذاشته است. ما توانايي جبران اين نتيجه‌ را داريم، در 90 دقيقه هر چيزي مي‌تواند رخ دهد و ما بايد در بازي برگشت برابر بوروسيادورتموند تا پاي جان بجنگيم. بعد از اين نتيجه‌ سنگين ما انگيزه زيادي براي پيروزي و بازگشت به مسير ليگ قهرمانان داريم. من از هواداران مي‌خواهم که در بازي روز سه‌شنبه رئال مادريد را تنها نگذارند. اين بازي حساس‌ترين فصل بازي رئال مادريد است.

کاسياس درباره شرايط فني خود، گفت: شرايط خوبي دارم. از تمريناتم راضي هستم. بازي کردن من بستگي به نظر ژوزه مورينيو دارد.

دروازه‌بان رئال مادريد درباره اختلاف نظر ژوزه مورينيو، گفت: رابطه‌ام با ژوزه مورينيو صادقانه و حرفه‌اي است. ما هر دو براي يکديگر احترام متقابلي داريم. براي من شخص و اشخاص مهم نيستند، بلکه پيروزي تيم مهم است. من تنها به موفقيت رئال مادريد در بازي‌هاي پيش‌رو فکر مي‌کنم. باشگاه از هر نظر از اشخاص مهم‌تر هستند. من از شرايط خودم راضي هستم به خوبي با تيم تمرين مي‌کنم و توانسته‌ام پس از مصدوميت سختي که داشتم، باز هم شرايط بازي را پيدا کنم. اکنون بايد منتظر بمانم تا به ترکيب اصلي راه پيدا کنم.

رئال مادريد فردا (شنبه) در شهرآورد مادريد در ويسنته کالدرون مهمان آتلتيکو مادريد است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 281
بازدید ماه : 1368
بازدید کل : 221486
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس